perjantai 7. toukokuuta 2010

Kummitytölle

Tätä myssyä vilautin jo tekovaiheessa hieman. Tuleva kummityttö saanee Aviatrixin ristiäispäivänään. Lankana Wool, puikot 3,0 ja 3,5mm. Muutakin itse tehtyä on lahjaksi luvassa, pitäisi vaan saada tehtyä...

Näitä sammakkonappeja ostin jo muutama vuosi sitten, mutta tätä ennen en ollut vielä käyttänyt yhtäkään.

Nykyään lahjon melkein kaikkia uusia vauvoja junasukilla. Pitihän sellaiset siis tehdä nytkin. Lankana tummanvioletti Sisu.

Mietin pitkään, että pitäisi saada käsityömerkkejä/käsityönauhoja, joita voisi tehtyihin neuleisiin ommella kiinni. Jäin sitten pohtimaan, että onko hassua, jos vain toisessa sukassa on merkki. Ja entä jos nauhan väri ei sovikaan juuri kyseessä olevan langan värin kanssa. Ja entäs jos lahjansaajan mielestä on ihan hölmöä kulkea ympäriinsä mainostamassa mun tekemääni neulomusta. Ja enhän mä muutenkaan osannut päättää, mistä niitä tilaisin, mitä väriä haluaisin, millä fontilla ja millä kuvalla. Päädyin siis halvempaan ratkaisuun: piirsin tuollaisen mulle sopivan kissa+lankakerä -kuvan, skannasin ja tulostelin. Siinä se nyt on. Merkki kertoo lahjansaajalle, että kyseessä on mun tekeleeni, mutta ei jää kuitenkaan ketään liikaa asiasta muistuttamaan. :D Hieman suttasin kuvaa suojaten yksityisyyttäni. ;)

4 kommenttia:

sade kirjoitti...

voi apua miten suloinen myssy!!!
kiva idea muuten tollanen merkki että on itsetehtyä. mistä esim niitä nauhoja saa tilata.. ;)

Tiia kirjoitti...

Kiitos Sade. :)

Nauhoja löysin ainakin näistä:
http://www.euroteam.fi/
http://www.merkitse.fi/
https://www.minanamnband.se/

TinyAngel kirjoitti...

hieno myssy tosiaankin! Söpöt sukat myöskin!!!

Janna kirjoitti...

Toi on kyllä hyvä idea että printtaa tommosen tagin itse! Kun mä en kanssa vähän noista samoista syistä viitsi niitä valmiita tilata... Kun vaan joku vielä osais mulle tommosen suunnitella / piirtää!