lauantai 9. heinäkuuta 2011

Blogi hunningolla, kirjoittaja ei.


Kyllä mä täällä olen. En vaan ole jaksanut keskittyä. Olin jo kirjoittanut tähän, etten ole saanut oikein mitään aikaankaan, mutta sitten latasin kuvia ja kirjoittelin tätä, lopuksi huomasin, että olen mä kai jotain tehnytkin.

Tällainen kesäpanta tuli virkattua keväällä, oli mulla kukkasiin joku ohjekin, mutta en muista enää, mikä tai missä.


Villaa ylle -keräykseen tein jämälangoista kaulaliinan, pitäisi nyt vaan lähettää se. Vielä ehtii muutkin mukaan keräykseen, joten käykääpäs katsomassa.

 

Rovaniemen reissussa neuloin esikoiselle uusia villasukkia. Punaiset, kuten lapsonen halusi.
Alla uusi pelisuosikki, johon ihastuttiin juurikin siellä Rovaniemellä. Pelattiin tätä joka ilta. Piti tietty hankkia kotiinkin tämä, kun oli niin hyvä! Dominion on pelin nimi. :)


Tässä ne neulakinnaskämmekkäät, joista taisin mainita joskus aikaisemmin. Kivat ne on, mutta olisivat voineet olla hieman leveämpää mallia. Tulipahan kuitenkin harjoiteltua tekniikkaa, ensi kerralla sitten paremmat!


Pojat saivat Wurm-pipot keväällä. Puuvillalankaa ja pieniä muutoksia ohjeeseen, en tehnyt esim. kaksinkertaista reunaa, ettei ole liian paksuja kevätmyssyjä.


Puikoilla on säärystimet, mutta kuka näillä helteillä jaksaa neuloa mitään? Kaiken lisäksi meillä on täällä hirveä kaaos, lapsille remontoidaan vihdoinkin omaa huonetta, joten kaikki kyseisen huoneen tavarat ovat nyt pitkin taloa. Jospa tämä syksyyn mennessä vähän helpottaa.

Ai niin, onhan mulla iso pino tiskirättejä neulottuna, niitä en vaan ole vielä päätelty. Löysin niin ihanan ja nopean mallin, että niitä alkoi syntyä hieman liikaakin... Ja sitten mä olen tehnyt saippuaa! Ihan oikeaa saippuaa, ihan oikeasta lipeästä! Vähän pelottavaa puuhaa, mutta tosi kivaa! Jatketaan näistä aiheista sitten ehkä seuraavalla kerralla. :)

1 kommentti:

sade kirjoitti...

kiva kun palasit. ihania juttuja oot tehnyt <3